دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

قتل تازه داماد به دست همسر خائن در شهرری

  • کد خبر: ۱۵۰۴۳۴
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
  • ۱
قتل تازه داماد به دست همسر خائن در شهرری
زن جوان با همدستی معشوقه قدیمی‌اش شوهر نانوای خود را در شهرری به قتل رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، دی ماه سال ۹۹ رسیدگی به پرونده اعلام مفقودی مرد جوان به نام خشایار در شهرری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ماجرا از آنجا کلید خورد که همسر خشایار سراسیمه به پلیس مراجعه کرد و ناپدید شدن ناگهانی همسرش را اعلام کرد. اما زمانی که ماموران قضایی مشغول ثبت اظهارات همسر خشایار به نام بهاره شدند، متوجه ضد و نقیض گویی‌های او شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

در نهایت بهاره ۲۰ ساله به قتل همسر خود با همدستی مرد مورد علاقه اش اعتراف کرد و اظهار داشت که برای رد گم کنی فقدان همسرش را به پلیس اطلاع داده بود.

به این ترتیب همدست بهاره به نام هومن ۱۹ ساله دستگیر شد و در اعتراف به قتل خشایار گفت: «من و بهاره از قبل از ازدواج او با هم ارتباط داشتیم و من خاطرخواه او بودم. اما خانواده بهاره با ازدواج ما مخالفت کردند و بهاره را مجبور کردند که با خشایار ازدواج کند. اما من و بهاره از فکر هم بیرون نیامده بودیم و هنوز عاشق هم بودیم. خشایار ۲۰ سال داشت و نانوا بود و از صبح علی الطلوع سر کار می‌رفت و آخر شب به خانه برمی گشت. من هم زمانی که بهاره تنها بود به دیدارش می‌رفتیم. تا ااینکه تصمیم گرفتیم خشایار را از سر راه برداریم و با هم ازدواج کنیم، چون او حاضر نبود بهاره را طلاق دهد.»

هومن در مورد نحوه به قتل رساندن خشایار گفت: «بهاره در غذای خشایار قرص خواب آور ریخت و سپس من او را خفه کردم. بعد جسد را در بیابان‌های اطراف ورامین دفن کردیم.»

با اعتراف صریح زوج جوان به همدستی در قتل، پرونده روال قانونی را طی کرد تا اینکه با رای قضات دادگاه کیفری یک استان تهران، هومن به قصاص نفس به اتهام مباشرت در قتل عمدی محکوم شد. همچنین بهاره نیز به اتهام معاونت در قتل عمدی به تحمل ۱۰ سال و به اتهام معاونت در اخفای جسد به ۳ سال حبس محکوم شد.

منبع: رکنا


در ادامه حتما بخوانید

دستگیری مرد افغانستانی پس از قتل هم اتاقی‌اش

مرد خیانتکار پس از قتل زن مطلقه به قصاص محکوم شد

اعتراف مرد جوان به سوزاندن جسد دوست خود در غرب تهران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
قبل ازدواج ببنید طرف مقابل خاطر خواه نداشته باشه اخر عاقبت ازدواج زورکی البته بیشتر همین ازدواج های هیجانیم اخرش مشخصه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->